Wachtwoord vergeten

FAQ webshop

  • Prijzen worden nu inclusief BTW getoond

FAQ

Wanneer moet ik betalen?

Nieuwe klanten, particulieren en buitenlandse klanten kunnen online of via overschrijving betalen na bestelling via de webshop. Indien u heeft gekozen voor betaling per overschrijving, worden de goederen pas verstuurd als het bedrag op onze rekening staat. Betaling in de winkel cash of via bankcontact kan ook bij afhaling. Vaste profesionele klanten uit België kunnen een betalingstermijn van 30 dagen na factuurdatum aanvragen via mail.

 

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?  

Prijzen worden standaard inclusief BTW getoont maar via een keuzeknop kan u ook overschakelen naar prijzen excl. BTW. Prijzen zijn wel exclusief Bebat en Recupel.  Op het einde van uw bestelling wordt het totaal verrekend.  

 

Wanneer mag u de goederen verwachten? 

Bestellingen ontvangen voor 11u, worden de volgende dag bij u geleverd, indien alle producten voorradig zijn.  Indien uw bestelling niet of gedeeltelijk op voorraad is, zijn wij afhankelijk van de levertermijnen van onze leveranciers.  In dat geval houden we u graag op de hoogte.

 

Hoeveel kost het om producten te versturen?

Zendingen binnen Belgie worden portvrij verstuurd vanaf 100€ excl. BTW. (uitzondering gedestilleerd water, zie hieronder)   

Zendingen naar Nederland worden ook portvrij verstuurd vanaf 100€ excl. BTW.

Meer info bij tabblad "verzending en bezorging"

Gedestilleerd water wordt het liefst verstuurd per karton van 4 bidons.  Per karton wordt 7€ excl. BTW transport aangerekend voor Belgie, 10€ excl. BTW per karton voor zendingen naar Nederland.

 

Kan ik het assortiment komen bekijken?

Iedereen is welkom in onze winkel. Voor technische vragen, best op voorhand een afspraak maken.